Kierownik Działu Obsługi Klienta

Opis oferty

Dla naszego Klienta, krajowej firmy produkcyjnej, lidera w branży spożywczej, poszukujemy Kierownika Działu Obsługi Klienta.

Obowiązki

  • wprowadzenie systemu naprawczego dla działu obsługi klienta
  • weryfikacja umiejętności pracowników działu
  • odpowiednia delegacja zadań wśród pracowników
  • usprawnienie pracy całego zespołu
  • przeprowadzenie audytu pracowniczego
  • wystawianie faktur, nadzór nad dokumentacją oraz zleceniami
  • zadania organizacyjne
  • obsługa Klientów, reklamacji

Wymagania

  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta
  • doświadczenie w nadzorowaniu pracy podległego zespołu
  • posiadanie kompetencji Lidera
  • umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • umiejętność odpowiedniego delegowania zadań
  • wysokie nastawienie na kapitał ludzki i rozwój zespołu

Klient oferuje

  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w nowoczesnej oraz stale rozwijającej się firmie w ramach umowy o pracę
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i  przyjaznym zespole
  • pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
kategorie: Biuro i Administracja Produkcja Sprzedaż i Marketing
rodzaje umowy: Umowa o pracę
lokalizacje: pow. trzebnicki woj. dolnośląskie

Aplikuj na tą ofertę

Format: .pdf, .doc, .docx